3 Ağustos 2009 Pazartesi

Deutschstudent 500'e kosuyor!!!

Evet arkadaslar yaklasik bir sene önce actigimiz Deutschstudent isimli Almanya'da Egitim Web Portalimiz su an 500 üyeye dogru yaklasiyor...

Ilk günden bu yana büyük ilgi gören sitemiz kendisini sürekli gelistirerek bugün piyasada rakipsiz bir konuma yerlesti. Su anki istatistiklerden biraz bahsetmek istiyorum:

Üye Sayisi: 458
Forum Mesaji: 10,885
Kisa Mesajlar: 8,945
Yorumlar: 487

Site acilisindan bu yana toplam tekil: 126,819

Aylik ortalama ziyaretci: 5,000

Günlük ortalama ziyaretci: 117 - 205 arasi

Bu istatistikler gösteriyorki ortalama olarak Almanya'ya gelecek ögrencilerin %40 civarinin yolu Deutschstudent sitemizden geciyor.

Bu emektar blogumuzu ise artik Deutschstudent Official Blog olarak kullanmayi planliyoruz. Site ve Almanya'da Egitim ile ilgili yeni yazilar ile karsinizda olacagiz...

Saygilar
Deniz COSKUN


1 yorum:

Unknown dedi ki...

Konu sahibi kusuruma bakmasın ama bunları bilmeniz gerekiyor.

Bunlardan danışmanlık almayın , keyiflerine uymayan en ufak şeyde hakaret edip engelliyorlar . Birde bunlara para verip guvenseniz ortada kalacaksınız.

İyi günler arkadaşlar. Bunlardan danışmanlık almak için Facebook'tan mesajlastim. Form doldurmama rağmen illa form doldur diye cevap verdiler (formlar çeşit çeşitmis açıklama yapmadan form doldur dediler) . Daha sonra bende ne önemi var size ulaştım bı Arkadaş bana ulaşsın dediğimde önce kovar gibi 'git başkasından danışmanlık al' dediler (kalitesiz oldukları buradan belli anlamaliydim) ben yine de buna rağmen kalitemi bozmayarak , bu yanlışı dile getirince bana sikktir git deyip beni engelledi.

Yazışmaları mobilden yukleyemedim , boyutu büyükmüş, eve bilgisayar başına geçince boyutu ayarlayıp yükleyeceğim.

Hodri meydan silmeyi kozlarimizi paylaşalim. Silmeyin, sizi bütün internette rezil edeceğim. Bütün forumlara yazışmaları yükleyeceğim. Ne olduğunuzu herkes görsün .