6 Nisan 2008 Pazar

Almanya'nin En Güzel Üniversiteleri

Sanirim basligi okuyan bir cok kisi beni yanlis anladi ve konunun Almanya'daki en kaliteli ve liste birincisi üniversitelerden bahsedecegimi düsündü. Ama ben gercekten de Almanya'nin en güzel yani görünüm ve tasarim olarak en güzel üniversitelerinden bahsedecegim.

The image “http://vvvv.org/show_image.php?id=2555” cannot be displayed, because it contains errors.

Evet die Welt gazetesinin internet sayfasinda rastaldigim "güzel" bir haberdi bu ve sizinle paylasmak istedim. Üniversitelere bakinca sadece zerafetin ön planda olmadigi ayrica bu üniversitelerin zaten kalite olarak da zirvede olduklarini belirtmekte fayda var diye eklemek istiyorum.

Ilk 10 kisaca söyle:

1-) Uni Freiburg
2-) Humboldt Uni
3-) Uni Marburg
4-) Uni Leipzig
5-) Uni Göttingen
6-) Uni München
7-) Uni Heidelberg
8-) Uni Tubingen
9-) Uni Bonn
10-)Uni Mannheim

Ayrica haber kaynaginda üniversiteler ile ilgili cok güzel resimlere yer verilmis. Benim ilgimi en cok ceken Uni Marburg oldu. Gercekten cok zarif bir üniversite onun haricinde tabi ki LMU nun da gönlümde vazgecilmez bir yeri var sonucta biz de artik Münih li sayiliriz...

Evet yandaki adrese tiklayarak Almanya'nin en güzel üniversitelerinin resimlerini inceleyebilirsiniz.. :)

Die schönsten Universitäten Deutschlands

Hiç yorum yok: