20 Mart 2008 Perşembe

Almanca Mektup Arkadasi Nasil Bulunur?

Almanca ögrenmenin en iyi yollarindan birisi de ögrenirken pratik yapma olayidir. Almanca konusmak ve yazmak gercekten cok önemlidir ve almanca ögrenirken etkisini de cokca görürsünüz. Simdi size bu baslik altinda almanca yazisabileceginiz ( e-posta veya mektup yolu ile) mektup arkadasi yani Brieffreunde bulma yollarini anlatacagiz.

The image “http://www.videoteam.at/brief3d.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Almanca neler yazisabilirsiniz? Mektup arkadasiniza kendinizden bahsedebilir ve onun hakkinda ögrenmek istediklerinizi sorabilirsiniz. Hobileriniz, fobileriniz, dinlediginiz müzikler, okudugunuz kitaplar bunlarin hepsi konusulabilir. Mektup arkadasinizin zevklerine göre bir sonraki mektubunuzda konuyu yönlendirebilirsiniz. Mesela Politika'dan hoslanan biri ise sonraki mektubunuzda politikadan bahsetmeniz hos olabilir.

Simdi gelelim mektup arkadasi bulma yollarina. Bunun icin tabi ki en iyi yol internet ve web siteleri. Bu web sitelerine kayit olarak ya da direkt kayit olmadan mesaj birakarak cevap bekleyebilirsiniz.

Mesela www.letternet.de adresi Deutsche Post tarafindan hazirlanmis bir site girince kayit olarak cevap bekleyebilirsiniz. Yada benim en cok tavsiye ettigim GOETHE BRIEFFREUNDE de gercekten cok kaliteli bir servis üye olmadan mesaj birakip cevap bekliyorsunuz ve genelde cevap geliyor...

Evet bunlar haricinde yine internette Google'da arama yapabilirsiniz. Yalniz dikkat edin arkdaslik sitelerine düsmeyin sakin. :)

Hepinize basarili mektup yazismalari diliyorum...

6 yorum:

Herr YILMAZ dedi ki...

Vallahi abi sitenizi takip ediyorum Almanca pratik yapıyorum bana yardım edin...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

hocam okul zamanı ingilizce geliştirmek için mektup arkadaşı bulunmuştu eski usul mektup yolluyorduk bu letternet dediğinizdede eski usul mektuplaşma ile almanca geliştirme olur mu yeğenim var ben okul bitireli yıllar oldu ben onunla yeteri kadar konuşamıyorum yada hangi yolu izlemeliyim lütfen cevabı "gizem_mezig@hotmail.com" adresine gönderebilirmisiniz